reklama

Nepúšťajte ženy za volant!

Ja viem. O ženách-vodičkách sa už popísalo milióny článkov, ale po tom, čo v poslednom čase prežívam na anglických cestách, nemôžem držať hubu!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (100)
Obrázok blogu

Stojím si tak na križovatke na červenú, predo mnou iba jediné auto. Ostalo stáť aj keď zasvietila zelenšia ako zelená. Po dvadsiatich sekundách ma to prestalo baviť, tak som zatrúbil, nech sa ten debil konečne pohne. Zjavne pomohlo. Milý vodič sa pomaličky pohol, ale za pár okamžikov vybočil zo svojho jazdného pruhu do vedľajšieho tak, že bol jednou polovicou auta v jednom a druhou v druhom pruhu. Ono by to vlastne ani tak moc nevadilo, pretože to bolo v jednosmerke. Čo ma však vytočilo bolo to, že neznámy vodič šiel asi 12 míľ za hodinu a keďže sa nachádzal v strede oboch jazdných pruhov nebolo možné predchádzať. Jediné, čo mi vtedy napadlo bolo to, že „niekto“ je asi pekne ožratý. Tak som zatrúbil druhýkrát, nech sa ten pako uhne. Keď som to auto predbiehal, pozrel som sa, komu to tak patrične hrabe. Za volantom sedela blondína s mobilom v ruke a písala smsku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Viem, že ma všetky ženy po prečítaní tohto článku ukameňujú. Je mi to ale úplne fuk, pretože jedna z „vás“ mi tu už aj tak škrieka za uchom. A hovorte si čo chcete, ženy jazdiť nevedia, to len jedna jazdí lepšie ako druhá. Milé dámy, vy si dokonca neviete ani len sadnúť za volant. Sedíte tam ako v autíčku na autodrome niekde na kolotočoch v Pastuchove. Vždy keď si sadám do auta po mojej drahej, musím ponastavovať sedadlo vodiča aj všetky spätné zrkadlá a to má skoro rovnakú výšku ako ja. O cúvaní ani písať nechcem. Viete vôbec kde sa vo vašom aute zapínajú hmlovky? Áno často máte aj hmlovky! A šoférovať v topánkach na vysokom podpätku...to je tiež geniálny nápad, . . .fakt. Už ste niekedy rozmýšľali nad tým, že váš štvorkolesový miláčik váži vyše tony? A tým že si pripnete bezpečnostné pásy si vlastne celú tú spletitosť súčiastok, plechu a mechanizmov, ktoré majú spolu výkon niekoľko sto konských síl pripnete na seba? Takto „vyzbrojený“ človek môže byť viac ako nebezpečný. Keď to do niekoho alebo niečoho napálite, nemusí to vaša pekná tvárička rozchodiť. Niekto mi raz povedal, že žena má v aute miesto len na strane spolujazdca alebo na zadnom sedadle a to prinajmenšom spútaná v detskej sedačke a s prelepenou pusou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Budete si o mne myslieť, že som šovinistické prasa, keď vám poviem, že ženy majú malé nohy len preto aby mali bližšie k sporáku? To ale nemám z vlastnej hlavy a tiež som trocha odbočil od témy. Samozrejme, . . .ako všade aj tu sa nájde pár výnimiek, ktoré potvrdzujú pravidlo. Raz ma viezla jedna známa a to som teda čumel. Mohli by závidieť aj chlapi. Jazda plynulá, bezpečná, s prehľadom, hlavne nešoférovala ako keby mala detskú obrnu a čo je podstatné...s autom bola doslova „zrastená“ , takže sa plne venovala situácii na ceste...namiesto hľadania spojkového pedála alebo márneho snaženia sa zaradiť tretí rýchlostný stupeň. Je mi jasné že si to jedným pozitívnym príkladom u vás nevyžehlím. A ani nechcem. Možno si teraz hovoríte, že chlapi sa zase veľmi často vŕtajú za jazdy v nose. Touto činnosťou ale nikoho neohrozujú tak ako istá mladá dáma, ktorú som videl stáť na diaľnici medzi Peterborough a Huntingdon na okraji rýchleho jazdného pruhu a telefonovať. Navyše na zadnom sedadle sedelo jej dieťa, takže keby do nej niekto napálil to decko by to schytalo ako prvé. Napriek všetkému majú ženy v Británii lacnejšie zákonné poistky, pretože majú podľa štatistík menšiu nehodovosť. Tomu fakt nerozumiem. Moje prvé auto v Anglicku rozmlátila istá staršia dáma, ktorá mi nedala prednosť na parkovisku. Čo to trepem! Pôvodne mi prednosť dať vlastne chcela, len ako sama povedala, pomýlila si brzdový pedál s plynovým. Tento krát to našťastie schytala len celá ľavá strana môjho Forda.
Milé dámy, ostante si vy radšej pri varení, praní a žehlení alebo si naďalej štrikujte svetríky a šáliky. Ak už ste ale z akéhokoľvek dôvodu nútené riadiť motorové vozidlo, buďte prosím „pri plnom vedomí“.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak či onak, . . .keď som sa asi pred mesiacom vracal z práce na parkovisko k autu, mal som zdemolovanú pre zmenu celú pravú stranu a odtrhnutý zadný nárazník a za stieračom papierik s telefónnym číslom a odkazom: „Sorry, I hit your car. Give me a call please.” Tentokrát tým debilom na moje zdesenie nebola ženská ale chlap! 

Roman Lidaj

Roman Lidaj

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slovenský Veľvyslanec pálivého humoru vo Veľkej Británii. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu